Sunday, July 25, 2004

فوتبال و آبروي ما

ديروز فوتبال ايران و عمان ديديد يا نه ؟ اون صحنه دعواي جناب آقايون بداوي و رضايي رو هم که حتما مشاهده کرديد .
تو اين همه سال که من دارم فوتبال مي بينم و پي گيرش هستم تا حالا نه ديده بودم و نه شنيده بودم که دو تا بازيکن خودي وسط يه بازي بين المللي اونم جلوي چشم ميليونها بيننده بلانسبت شما عين سگ بيفتن به جون هم و بزنن تو گوش هم .
اي خاک بر سر هر چي ايرانيه و از جمله خودم رو بريزم که بايد آبروي کشورم رو جلوي اين همه آدم ببرم .
بعد آقايون با کمال پررويي بعد از مسابقه ميگن که ما شرمنده ايم و الانم با هم دوستيم , مي خوام صد سال سيام شرمنده نباشي و سر به تنتم نباشه که بخواي از دوباره با هم دوست بشيد .
يعني با يه عذر خواهي ساده همه چي بايد تموم بشه ؟
پس آبروي از دست رفته ما چي ؟
مطمينم که تو همه دنيا اين صحنه رو نشون دادن و کلي هم به ريش هر چي ايرانيه خنديدن .
مردم دنيا نمي گن که فقط اين دو تا اينجورين و ميگن همه ايرانيا اينجوري هستن .
بخدا اون لحظه که داشتم اين صحنه رو ميديدم داشتم از خجالت آب ميشدم .
فقط دعا مي کنم که اگه فدراسيون بي بخار فوتبال ايرانم اينا رو محروم نکنه حداقل کنفدراسيون فوتبال آسيا اين دو تا رو يه مدت طولاني محروم کنه .
از قرار معلوم که نصرتي که محروميتش حتميه , هر چند به نظر من خطايي که کرد عمدي نبود و اگه اين دو تام محروم بشن ايران که دو تا از بازيکناش يعني نيکبخت و کاويانپور رو به خاطر مصدوميت نبرد و با 20 بازيکن رفتن و حالا با اخراج اين سه تا که هر سه تا بازيکن دفاع هستن ما مي مونيم و 17 بازيکن و بي مدافع و به احتمال زياد خيلي راحت حذف ميشيم , هر چند که با اين سه تا هم با اين بازي افتضاحمون حزف ميشيم چه بخوايم چه نخوايم مگه اينکه بازم خدا به دادمون برسه و شانسي بياريم .
به خدا فقط ادعا داريم که ايرانيا با فرهنگن , کو ؟ از کدوم فرهنگ داري ميگي ؟ ديگه با خودمون که طارف نداريم .
به نظر من نسل امروز ايراني يعني بي فرهنگ , البته به همه بر نخوره ها , خدا رو شکر تو بينمون هنوزم استثنا پيدا ميشه .

* اينم باز يه سايت ديگه که 1 گيگ فضاي ميل ميده .

* به کليپ فلش بامزه از شوشه .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home