Thursday, June 30, 2005

يه الکامپ ديگه


* اول مي خوام سرتون يه خورده داد بيداد کنم تا يه نموره اين دلم خونک شه .
اِمممممممممم , ولي بدبختي اينجاس روم نميشه بهتون بد و بيرا بگم ! نيس آخه خيلي هم ماشاالله خجالتيم واسه همين نميدونم اصلا بد و بيراه چيه .
بابا من اومدم با کلي ذوق و شوق کلي به اين ملت حال دادم و با خط زيباي خودم مطلب سنديدم و بعد اون وقت آقا هر کي بهم پي ام ميده ميگه نتونستم خطت رو بخونم !!!!!
آي ايهناس آخه آدم دردش رو به کي بگه ؟ من از دست اين بي ذوقا چه کار کنم آخه ؟
خداييش قبل سالگرد بلوگم نشستم و کلي به اين مغز مبارک فشار آوردم که چه کار کنم سالگرد بلوگم فرق داشته باشه با بقيه بلاگا بعد شماها کلي ضدحال بهم زديد , دمتون گرم .
ولي خداييش خطم انقد ناخوانا و بد هستش ؟ بابا يکي به داد من برسه من دارم از دست اينا دچار افسردگي ميشم آخـــــــه .
آقا اصلا تو اين بلاگ حکومت ديکتاتوري هستش , همينه که هست ميخواي بخوا نمي خواي نخوا , انتقاد منتقادم من حاليم نيس اصلا !!!
اينجا مياي فقط بايد با سلام و صلوات پات رو تو بذاري و فقط از شازده جوني تعريف و تمجيد کني و درود بفرستي بر اعلا حضرت شازده عليه رحمه !!!
تا باشد که با رهنمودهاي ايشان که همچون چراغي ( چراغ که نه , همچون پروژکتوري ) مي باشد در هر دو عالم رستگار گرديد , تکبيـــــــــــر !
حال ميکني چقد از خود متشکرم نـــه ؟ ما اينيم ديگه !

* اما به قول خودشون الکامپ 2005 .
اين کلمه دو هزار و پنجش منو کشته بخدا , هر کي ندونه فک ميکنه اين همون نمايشگاه سبيت آلمان هستش که داره تو ايران خودمون برگزار ميشه .
اين نمايشگاه دو سال پيش تو دي ماه برگزار شد , پارسال تو آبان و امسالم که تو اول تير , ماشاالله چه نظمي , بسي جاي تقدير است به مولا .
اولا اين نمايشگاه اصلا قرار نبود که امسال برقرار بشه اونم به خاطر افتضاحي بود که پارسال بار آورده بودن و پارسال واقعا نمايشگاه خيلي وضعش خراب بود و هر بقال چغاليم يه دونه مونيتور و يه کيس زده بود زير بغلش و يا علي مدد الکامپ و يه غرفه زده بود .
نه از غرفه آرايي سال 82 خبري بود و نه از نوآوري و ... .
امسال باورتون نميشه حتي مني که مرده کشته و خراب اين نمايشگام تا 2و3 روز قبل نمايشگاه خبر نداشتم که امسالم اصلا نمايشگاهي هستش و تا اينکه يکي از رفق خبري رسانيد مرا که ايها الشازده , در وقت خود را رسان بر نمايشگاه که آقايان تدبير بر برگزاري نمايشگاه کرده اند از يکم الي پنجم پس درا و ما نيز في الفور خرکي آماده نموديم و در رفتيم .
اما مرا بس عجب بود از وقت اين نمايشناگاه ! آخر اکنون چه وقت بود بر برقراري نمايشگاه آن هم در وقتي که دانشجويان را وقت , وقت امتحان است , پس يافتيم که حتما خيري در اين است که ما را درک در آن جملگي نيوفتد و حتمي اين جناب برنامه ريز نمايشگاه را حکمتي را در درک بوده پس بسي مشتاق بوديم که يافت مي کنيم اين برنامه ريز را که بي شک مخي بوده براي خودش جون عمه گراميشان ولي گفتند يافت مي نشود ايشان را و ما نيز گشته ايم .
آخر دليل چيست که الکامپ که بي شک پس از نمايشگاه کتاب و لباس سومين نمايشگاه پر طرفدار ميباشد را چنين وقتي گذارده اند پس همانطور که گفتيم اين يارو کلي براي خودش برنامه ريزي ماهر تشريف داشته .
پس در آدينه در آمديم و نمايشگاه را بسي خرد شده و خلاصه شده در چند سالن يافتيم و بسيار خلوت تر از سالهاي قبل .
خوب اين مدلي بسه .
راستش امسال با اينکه خيلي بد موقع نمايشگاه برگزار شده بود و خيلي هم کوچيک شده بود ولي در مقايسه با سال گذشته خيلي بهتر شده بود ولي باز به نمايشگاه 82 نميرسيد ولي واقعا نسبت به پارسال خيلي بهتر بود .
شرکتهاي خوبي شرکت داشتن و شرکتهاي طراحي وب به لطف پکيج هاي دزدي شرکتي گسترده داشتن .
يکي از غرفه هايي که ارزش ديدن داشت غرفه بلاگفا بود که توش موفق شديم سازنده بلاگفا که يکي از آدماي خيلي فعال تو بحث اينترنت هست رو ببينيم .
آدم جووني بود , تقريبا سي و پنج ساله و به گرمي جواب گو بود و به گرمي و اشتياق اجازه داد تا رفيقم کنارش وايسه و من يه عکسي ازش بگيرم .
در کل فقط يکي دو جمله دربارهنمايشگاه ميگم و اونم اينه که نسبت به پارسال بهتر بود ولي تو يه وقت فوق العاده ناجور برگزار شده بود .
يه مطلبي رو از شما ميخوام به عنوان راهنمايي بپرسم و مي خوام نظرتون رو بدونم .
اين مطلب رو من قبلنا هم گفتم , راستش تو همه نمايشگاها تو اکثر غرفه ها دخترايي رو ميبيني که حتي خيلي وقتا اطلاعات خيلي دقيقي هم از اون شرکت ارايه کننده اون غرفه و محصولشون ندارن ولي به عنوان غرفه دار مشغول به کار ميشن .
دخترايي که به نظر من صاحبان غرفه با اين کار فقط يه هدف رو دنبال ميکنن , استفاده ابزاري از دختر به عنوان جذب مشتري و اونم نه هر دختري .
من از پرسه زدن و هي من و من کردن جمله خوشم نمياد و حرف رو بايد زد , من واقعا نميدونم اين آقايون به خودشون چه طوري اين اجازه رو ميدن که با چن تا دختر اينطور رفتار کنن و اينجوري ازشون سوء استفاده کنن .
نگا کنيد , دخترايي که اونجا هستن اکثرا دخترايي فوق العاده خوشگلن و خيلي هم آرايش کرده و مرتبن و بهشون لباساي يه دست کوتاه و تنگي دادن که بپوشن .
راستش فک کنم من رو شناخته باشيد که اصلا با اين چيزا مخالف نيستم و اتفاقا يه دختر و پسر تيپشون خيلي هم بايد به روز باشه و به خودشون برسن ولي حرف من الان اينه که چرا اينا الان بايد اينجا باشن که تا چن نفر ديگه با اين کار سود بيشتري کنن ؟
من و تو يه انسانيم و اصلا خوشم نمياد که خودم رو مثلا خيلي با ايمان و خود دار و هر چيز ديگه نشون بدم و بگم نه , مثلا من يه دختر خوشگل ميبينم هيچ علاقه اي واسه ارتباط باهاش ندارم , اصلا اينطور نيست و من و تو ناخودآگاه به علت عزب بودن به طرفش کشش پيدا ميکنيم پس يعني از اون دختر داره دقيقا يه استفاده ابزاري براي رسيدن به مقاصد صاحبان غرفه انجام ميشه .
چرا بايد چن نفر به صرف پول داشتن با چن تا دختر اينجوري رفتار کنن ؟
خواهش ميکنم اگه نظرم غلطه بهم بگيد .
اين کار تو همه نمايشگاها متداول شده ولي تو الکامپ بيشتر از همه اين کار انجام ميشه يعني کاملا واضح که صاحب غرفه فقط دنبال دختري بوده که خيلي خوشگل باشه تا بذاردش اونجا و بعضياشون حتي بنده خداها اطلاعات چندانيم درباره اون غرفه ندارن .
واقعا اون دخترا نميدونن که به چه هدفي اونجا گذاشته شدن و يا ميدونن و از سر اجبار و نياز به پول اونجان و يا اينکه ميدونن و از خداشونم هست چن روز با کلي پسر سر و کله بزنن ؟

* انتخاباتم که تموم شد و حالا نميخوام بحثي در اين باره انجام بدم و فقط خوشحالم که مردمم تو انتخابات شرکت کردن و حالا به اين کار ندارم که نتيجه چي بوده ولي اميدوارم که عمران و آباداني و آزادي اين مملکت رو نظاره گر باشيم و نه چيز ديگه .
EleComp


EleComp

0 Comments:

Post a Comment

<< Home