Friday, January 21, 2005

يادشان تا ابد در خاطر ما

خداحافظ

چند دقيقه پيش خبري شنيدم که واقعا واسم ناراحت کننده بود .
راستش رو بخوايد من تو دانشگاهي درس خوندم که تا شهرم فاصله داره و هر روز توسط سرويساي دانشگاه من و بقيه بچه ها که تعدادشونم حدودا 3000 تا ميشدن رفت و آمد ميکرديم
.
البته نه اينکه 3000 نفر در هر روز , کلا 3000 نفر از شهرمون تو اون دانشگاه درس مي خونن .
امروز با خبر شدم که به خاطر لغزنده بودن جاده و بي احتياطي راننده احمق اتوبوس , اتوبوس چپ ميکنه و 5 نفر فوت ميکنن و بقيه هم بدون استثنا زخمي ميشن .
حادثه به اين صورت اتفاق ميفته که تو راه برگشت از دانشگاه سه تا از از اتوبوساي دانشگاه تو اتوبان به صورت کنار هم رانندگي ميکردن و به علت لغزندگي يکيشون سر ميخوره و به کناري مي خوره و اونم نميتونه تو جاده لغزنه تعادلش رو حفظ کنه و از شانس بعد کنارشون يه پل بوده و از رو پل سقوط مي کنن پايين و اين حادثه تلخ رقم ميخوره .
آخه من موندم که اون سه تا راننده احمق نبايد به اين موضوع فکر ميکردن که جاده لغزندست و اين مدل رانندگي يعني چي ؟
چرا انقدر راحت با جونه 43 دختر و پسر جوون بازي کردن .
تا اين لحظه فقط ميدونم که يکي از دخترا فوت کرده و از جنسيت و نسب 4 تاي ديگه خبر ندارم .
فقط اوني که غم جوون ديده ميدونه که الان پدر مادر و خانواده اونا دارن چي ميکشن .
من تموم روزاي خوشم رو با تک تک اين دانشجوها گذشت و خدا ميدونه که چه شور و صفايي بينمون بود .
بعد جالب اينجاست که امروز طي تماسي که بچه ها با دانشگاه داشتن که ببينن چي شده , اين دانشگاه - واقعا چي بگم آخه - حتي خبر نداشت که همچين اتفاقي هم رخ داده , اي لعنت به ... .
فقط خدا ميدونه که جقدر ناراحت شدم , پس ببين عزيزانشون دارن الان چي ميکشن ؟
خدايا تو به خانوادشون صبر عطا کن .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home