Saturday, January 01, 2005

پيروزي از آن ماست



*امروز يه خبري شنيدم که با شنيدنش داشتم از خوشحالي بال در مياوردم , بالاخره تلاش همه مردم ايران جواب داد و نام هميشگي پارس روي خليج جاودانه شد .
امروز موسسه اي که اين کار رو کرده بود رسما عذر خواهي کرد و نام خليج عربي رو از کنار نام خليج فارس حذف کرد .
همينطور نام عربي که واسه جزيره کيش گذاشته بود رو حذف کرد و توضيحاتي که درباره سه جزيره تنب بزرگ و کوچک و ابوموسي مبني بر اشغال اين سه جزيره و مورد بحث بودن بين اعراب و ايران بود رو برداشت .
دلم خنک شد حال اين عربا رو گرفتيم .
از تک تک دوستايي که لطف کرده بودن و قدمي واسه پيروزي برداشته بودن يه دنيا ممنونم .

* و اما يک صحنه ديگر ....
اين روزا خبري که همه رو به تلاطم واداشته و چشم به اميد گذاشته خبر انتخاب مرد سال و از اون مهمتر مرد قرن وزنه برداري جهان هستش .
و اما رضا زاده آن يل ايران زمين .
کسي که يادآور شاهنامه ماست , يادآور چوناني که هر ايراني با يادشان غرور درش زنده گردد , رستم و سهراب و اسفنديار و گردآفريد , آن زن يل پيشه .
رضايي که فرياد زند يا اباالفضل چونان که يادآورد دادخواهي کاوه را , که بانگ داد و طومار را به زير پا خار کرد .
پس به اميد لحظه را شمريم که اين يل مرد که به حق کسيست که موجب شعف ملت گردد و او براي ملت اباالفضل گويد و ملت با او اباالفضل گويند .
خدايش يار باد .

* داريم کمکم با آخرين ثانيه هاي سال 2004 ودا مي گيم و وقايع امسال رو به خاطره ها و کتاب هاي تاريخ ميسپريم , من يک ايرانيم و مسلمان و نه مسيحي ولي وظيفه مي دونم که به تمومي مسيحيا سال نو رو تبريک بگم و از صميم قلب واسشون آرزوي بهروزي و موفقيت کنم و اميدوارم که چرخ گردون زمانه قدار به کامشون باشه .
اين روزا روزايي که خيلي از مردم دنيا به جشن و سرور مشغولن ولي اميدوارم که تو اين خوشي به ياد مردمي باشيم که با مصايب يه زلزله ويرانگر دست به گريبانن .
زلزله اي که تا امشب 130.000 کشته به جاي گذاشته , پس بيايد به يادشون باشيم و واسشون دعا کنيم و اگه کمکي از دستمون بر مياد دريغ نکنيم که بني آدم اعضاي يکديگرند .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home