Wednesday, December 15, 2004

خليج تا ابد پارس

persiangulf

اي نازنين دوست ايراني من , به عنوان يه هموطن و يه دوست ازتو تمنا دارم که به اين لينک سري زده و اون طومار حمايت رو تو نيز امضا کني .
اين امضا براي حمايت از نام خليج هميشگي پارس هستش , پس نازنينم تو هم مثل همه ايرونيها حمايت کن از وجب به وجب خاکت .
براي وجب به وجب اين خاک جوونهاي بسياري به خون کشيده شده اند و در زير خاک آرميده اند , پس مرا شرم آيد که نکنم هر چند ناچيزحمايت از خاکم که اين خاک مقدس , آبياري شده به خونهاي پاک بسياري از لاله هاي همين خاک .
گويم و گويي نقد از حکومت نالايق ولي گويم وگويي حمايت از وجب به وجب اين گرانمايه که به والله به خاک اين کهن سرزمين بسيار مديونيم و من نيز بسان تو بر کف نهاده ام جان ناچيزم را از سبب حمايتش که چون هنوز به ياد نبرده ام که من ميراث دار کاوه و بهرام و هزاران لاله در خون خوفته ام .
به ولله هنوز آن مقدار در من و تو رگ غيرت و هميت نهفته هست که مانع گرديم از تسلط مشتي عرب بر خاک تقدس يافته از سبب خونها .
من و تو پاسخ مي بايست دهيم در دارالحکومه آيندگان اين سرزمين آن هنگام که پرسند ز ما که براي دفاع از اين سرزمين چه کرديم , پس برخيز همسنگر که وقت بسي تنگ است و در خواب سردمداران و ما نيز هم , خاک را به غارت نشانه کرده است اجنبي و به فراخي پيش آيد .
پس به اميد پيروزي

0 Comments:

Post a Comment

<< Home